Author Topic: Any mustashians from Denmark Danmark ?  (Read 1944 times)

GlibbR

  • 5 O'Clock Shadow
  • *
  • Posts: 1
  • Age: 34
Any mustashians from Denmark Danmark ?
« on: February 24, 2017, 01:20:23 PM »
Hi all

Any danish MMMs out there?
I Danmark synes jeg ikke, at der er mange mennesker, der følger MMM livsstilen.
Men der må da være nogen, så derfor tænkte jeg, at jeg ville starte denne post!
Det kunne være fedt at møde nogen ligesindede, der ikke er styret af forbrug, sætter en ære i at udfordre "den gængse" måde at gøre tingene på og desuden investerer en stor del af sin indkomst.

Hvem er jeg?
Jeg er 27 år og bor tæt på København. For ca. 2½ år siden blev jeg færdiguddannet begyndte jeg at arbejde med investering - en interesse jeg har haft siden jeg var 14-år, hvor jeg startede med at investere i aktier.
Jeg har altid været meget opmærksom på ikke at bruge penge på overflødige ting og er stor fan af minimalisme. Derfor har jeg også gennem mange år (ja også på SU og med studiejob) været i stand til at investere en ret stor andel af min indkomst, hvilket har gjort, at jeg er tæt på at være økonomisk uafhængig forstået på den måde, at udbytterne fra mine aktier dækker en stor del af mine leveomkostninger.

Skriv meget gerne på tråden her og/eller skriv en PM til mig! :)

« Last Edit: February 25, 2017, 09:26:41 AM by GlibbR »

LSK

  • 5 O'Clock Shadow
  • *
  • Posts: 47
  • Age: 47
  • Location: Denmark (EU)
Re: Any mustashians from Denmark Danmark ?
« Reply #1 on: March 18, 2017, 01:07:43 PM »
Hvis du ikke allerede selv skulle have set det, så er der allerede en tråd for danske "MMM fans"
https://forum.mrmoneymustache.com/meetups-and-social-events/danish-mustachians-wanting-to-talk-investments/msg1425158/#new

Den er ikke super aktiv, men der er med sikkerhed en del danskere der følger en MMM-lignende tilgang, både dem der du kan finde i ovenstående tråd, men også andre som måske ikke lige har skrevet den tråd.

whatlifecouldbe

  • 5 O'Clock Shadow
  • *
  • Posts: 70
  • Location: Germany
    • What Life Could Be - FI in Germany
Re: Any mustashians from Denmark Danmark ?
« Reply #2 on: April 15, 2017, 02:48:55 PM »
Hi Danish mustachians!
We're Emma (from Scotland) and Robert (from Romania).
Hope to see some danish people at the Financial Independence Week Europe (FIWE) in Timisoara which we're organising in September.
Apply as long as there are spaces left.
It's going to be a non-commercial fun event to meet like-minded people, eat some local food, dring some local alcohol and most importantly: talk, talk, talk :)

All details here: http://whatlifecouldbe.eu/fiwe/

Cheers